Strategi og markedsplanlegging

Det er tid for å nå målene dine!

Har du behov for å vokse, men vet ikke helt hvordan? En markedsplan, digital strategi eller kampanjeplan vil være ditt viktigste rammeverk for å oppnå de målene du har satt deg, og spiller en sentral rolle for effektivisering av tid og ressurser. Ikke minst gir du merkevaren rett fokus og oppnår sannsynligvis bedre resultater!

Markedsplan

  • Situasjonsbeskrivelse
  • Mål
  • Målgrupper
  • Intern og ekstern analyse
  • Strategi
  • Budsjett
  • Tidsplan og timing

Digital strategi

  • Situasjonsbeskrivelse
  • Mål
  • Målgrupper
  • Evaluering av kundereisen
  • Valg av digitale flater
  • Valg av innhold
  • Rammeplan for de digitale flatene
  • Budsjett
  • Tidsplan og timing

Kampanjeplan

  • Mål
  • Målgrupper
  • Valg av digitale flater
  • Valg av innhold
  • Budsjett
  • Tidsplan og timing

En markedsplan, digital strategi og kampanjeplan er alle ment for å fastsette nødvendige tiltak for å løfte en merkevare. En markedsplan vil omfavne bedriften som helhet og dens fremtid i et lengre og større perspektiv, mens en digital strategi legger føringer for bedriftens tilstedeværelse i digitale kanaler - gjerne i et kortere tidsperpektiv. En kampanjeplan etableres på bakgrunn av de to førstnevnte, og går mer i detalj rundt enkeltbudskap.

Bli synlig i dag!

Har du spørsmål eller trenger hjelp med digital markedsføring?

Nyhetsbrev

Ønsker du å holde deg oppdatert på digital markedsføring? Meld deg på vårt nyhetsbrev: