Markedsplan, webdesign og annonsering for Camp Bjøntegaard

Om Camp Bjøntegaard

Under mottoet NATUR – LÆRING – VEKST, jobber Camp Bjøntegaard for å gi barn en annerledes opplevelse. Barna skal kunne komme til Bjøntegaard på sommerleir, og få et fullverdig ferietilbud. Eller de kommer på leirskole, og lærer nye ting i andre omgivelser enn et klasserom. Driften ble startet i 1946 og har siden den gang hatt flere hundre barn på besøk hvert år.

Oppdrag

Camp Bjøntegaard ønsket å bli mer synlig i sitt marked, og få frem sine unike sider og sitt helhetlige tilbud av aktiviteter og opplevelser. Merkevaren hadde ingen markedsplan eller strategi for å nå sine mål. Den opprinnelige nettsiden trengte også en oppfriskning for å gjøre den både mer brukervennlig,  konkretiserende og spennende. Videre hadde de et ønske om å investere mer i annonsering på Google og Facebook for å treffe sin målgruppe med større sikkerhet.

Løsning og ferdig resultat

Vi startet prosjektet med å utforme en markedsplan i tett dialog med Camp Bjøntegaard selv. Denne skulle sette retningslinjene for videre arbeid, og for Bjøntegaards egen markedsføring i tiden fremover. Deretter startet vi oppbyggingen av den nye nettsiden med fokus på bedre struktur, navigering, visuell tiltrekning og "call to action". Her har vi vært nøye med bildebruk og grafikk, samt forenkling av tekst og informasjon. Nettsiden er så koblet opp mot annonser i Google Ads og Facebook for å generere flere kunder herfra. I tillegg er nyhetsbrev også koblet opp mot nettsiden - som kundene enkelt kan benytte.

Besøk Camp Bjøntegaard sine nettsider

Vi tar for øyeblikket imot nye henvendelser!

Trenger din bedrift hjelp med markedsføring eller lurer du på hva det vil koste for noe?